پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118027
ممنوعيت فروش چادر در نمايشگاه قرآن
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1625

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محمدرضا حشمتي روز سه شنبه در حاشيه نشست خبري بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن به خبرنگار معارف ايرنا گفت: ما امسال در نمايشگا قرآن چادرفروشي نداريم ولي بخش حجاب و عفاف در کميته بانوان در اين زمينه فعال است.


رييس بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم افزود: علاوه بر برگزاري نشست هاي تخصصي درباره عفاف و حجاب، بعضي از جلوه هاي حجاب به نمايش درخواهد آمد.

وي اضافه کرد: همچنين آثار هنري بانوان قرآني در نمايشگاه امسال در معرض ديد علاقه مندان قرار خواهد گرفت و اين موضوع نشانگر آن است که بانوان قرآني مي توانند با حجاب خود، آثار هنري زيبايي را خلق کنند و اين خود، نوعي ترويج حجاب و عفاف است.

معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر مصادف شدن زمان برگزاري نمايشگاه قرآن با مسابقات جام جهاني فوتبال گفت: نمايشگاه قرآن هميشه پذيراي مشتاقان قرآني است و بسياري از مردم در فضاي معنوي نمايشگاه قرآن، جشن رمضان را سپري مي کنند.

وي تاکيد کرد: به طور قطع اهميت چنين برنامه هايي از مسابقات فوتبال کمتر نيست، به ويژه زماني که تيم ايران بازي نداشته باشد.

حشمتي تاکيد کرد: برخي فکر مي کنند نمايشگاه تا پايان ماه مبارک رمضان دائر خواهد بود و لذا با توجه به اين که کار نمايشگاه تا نيمه ماه رمضان خواهد بود، از مردم مي خواهيم که روزهاي اول به اين نمايشگاه بيايند تا بهره برداري بيشتري از نمايشگاه داشته باشند.

بيست و دومين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم از سوم تيرماه 93 مصادف با بيست و ششم شعبان سال جاري در باغ موزه دفاع مقدس از ساعت 18 تا 24 برپا مي شود.

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html